Pages

26 Ağustos 2014 Salı

Burçların en belirgin özellikleri :)






Koç:  İnatçı ve agresif. Dediğim dedik çaldığım düdük.

Boğa: Her şeyi ben bilirim. Benden daha iyi bilen yoktur.

İkizler: Bir ben varım benden daha yüce. Ne zaman ne yapacağı belli olmaz.

Yengeç:  Anaç görünümlü cici anne.  Eline düşen yandı.

Aslan: Her yerde birinci benim. Benden daha iyi kimse olamaz.

Başak: Evim temiz, her şeyi ben düşünürüm. Tüm dostlarım bana tabidir.

Terazi:  Sanatçı ruhluyum kimse bana dokunamaz.

Akrep: Benden daha iyi sevişen var mı? Aklınızı alırım.

Yay:  O öyle olmaz benden daha iyi kimse yapamaz. En şımarıkta benim.

Oğlak:  Para para para. Bana para deyin başka bir şey demeyin. 

Kova: Ağlarım ağlarım aşkımdan ağlarım. Televizyonda gördüğüm kişi bile bana aşık olur.

Balık: Herkes bana aşık herkesin gözü bende. Sen bir gün dönüp dolaşıp bana geleceksin.

0 yorum:

Yorum Gönder